Üniversiteye Götüreceğim Kitaplar

hey! selam.


Bayramdan sonra üniversite için şehir dışına gidiyorum, bu yazıda da giderken götüreceğim kitaplardan bahsedicem..

Tanımadığım insanların yolculuklarında yanına aldıkları kitapları, hazırladıkları playlistleri hep merak ederim ne zaman böyle bir yazı görsemde okur, video görsem izlerim o yüzden ben de paylaşayım dedim*-*


Kitaplığımda okunmamış 30 kadar kitap var, gönül ister ki hepsini götüreyim ama bavulum buna pek izin vermez:')  Götüreceğim kitaplar en merak ettiklerim ve içinde birkaç da re-reading yapmak istediğim kitaplar var.







Raftan elime gelen ilk kitap Efsane oldu. Yorumuna güvendiğim çoğu bookstagramın seri hakkındaki yorumları olumluydu o yüzden kesinlikle götürüyorum dedim zaten...kapağı çok hoş sürekli elime almak istiyorum:D



Diğer bir kitap ise Meleğin Düşüşü. Kitap hakkındaki beklentim Allahuekber dağlarına kadar çıktı gerçekten:D Biri reading slumpa girdiğinde okumadığım halde "meleğin düşüşünü oku" diyorum naptınız bana?!? Beynime meleğin düşüşü=reading slump kurtarıcısı olarak kodlanmış. Ben ilk çıktığında almıştım o yüzden kapağı *uugh* berbat*. Şuan tek düşüncem; umarım hayal kırıklığına uğramam.


Araya hemen, animesini yalayıp yuttuğum sonra mangasının olduğunu duyunca üzüldüğüm Death Note 1'i koyayım.Çizimler gerçekten çok güzel, animesini mutlaka izleyin hatta ilk anime izleyenler için iyi 1 tercih olabilir.







Seçilmiş hakkında hiçbir fikrim yok,  bir yerde "okuyup, okutturulması gereken kitap" yorumunu okumuştum, gerçi niye bu kadar güvendiysem yoruma:D  








Senden Önce Ben'i hiç merak etmiyordum.. okumak aklımın ucundan geçmiyordu.. hatta bu kadar abartıldığı için sinirliydim.. taaa ki Sam Claflin ve Emilia Clarke'ın başrollerini oynayacaklarını  öğrenene kadar. Zaten sonrada en yakın arkadaşım doğum günümde hediye etti, sağolsun:')


 ÇOK AĞLIYCAM DİMİ? 



Çantaya girecek diğer bir bebekte Kızıl Yükseliş. Bu kitap için nasıl bu kadar sabrettim bilmiyorum çıktığından beri merak ediyorum. Konusu olsun, alıntıları olsun, kapağı olsun GEREK DE YAZARI OLSUN baya ilgimi çekiyor. Golden Son da çıkacakmış yakın zamanda zaten, iyi oldu beklediği iyi.







Bookstagramda vakit geçirdikçe nadir de olsa çok övüldüğünü gördüğünüz 1 kitabı hiç aklınızda yokken bile bir bakmışsınız; elinizde. Eksik Parça, benim o sendromla aldığım 1 kitap oldu. Kapağı harika, konusu hakkında da bir fikrim yok güzel olmasını umuyorum, aşığı çok çünkü*-*



****Okumayıp götüreceğim kitaplarbu kadardı. Sırada okuduğum halde yanımda götüreceklerim var.****


Harry Potter ve Felsefe Taşı'nı yanımda götürmemin çok alakasız bir açıklaması var; kendimi güvende hissediyorum, cidden c:


Harry Potter serisi benim için çok farklı bir boyut. İlk kitap arkadaşlarım, ilk ailem, ilk aşkım ve hakkında daha çok şey yazarak konu dışına çıkacağım bir tutku. Kısacası farklı bir şehre kendimden, kitaplığımdan, ailemden bir parça götürüyorum, yalnız hissetmemek için:')

(not: yeni kapaklar için çok mutlu+kıskanıyor)



Cam Şato bu sene ilk 3ümdeki kitaplardan, rereading yapmak için götürüyorum. Sıkılmadan tekrar tekrar okuyabilirim alıntılarını.Chaol Westfall hakkında bir şeyler okumam gerek zaten:') Karanlık Taç'ı da orda alırım diye umuyorum, yani inşallah..







Götüreceğim kitaplar bu kadar, buraya kadar okuyan varsa gerçekten çok mutlu oldum, teşekkür ederim:>! 







dip not: 0kuyamama durumundan kurtulamıyorum burayıda çok boş bırakmak istemiyorum o yüzden bir kaç gün sonra yolculuk playlisti girerim, tekrar görüşürüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder