2016 İzmir Kitap Fuarı!

İzmir Tüyap Kitap Fuarı. :')



Yıp yıp Merhabalar. :')

İzmir Fuarında 3 gün Parodi Yayınlarında görevliydim. Geçirebileceğim en iyi fuarı geçirdim bu sürede. :> 


Fuardan önceki cuma akşamına kadar kimle beraber stantta durucaz bilmiyordum. O yüzden hiç heyecan yoktu ben de :D  İnstagramda @booksfromtardis & @miss.sheran post attığında anladım ki beraberiz fuar boyunca! :') İşte o zaman heyecanlanmaya başladım, çünkü iki güzellikte kitap önerilerini, profillerini takip ettiğim, sevdiğim bookstagramlardı.

Velhasıl cumartesi sabahı 10.30 da fuar alanındaydık. Giderken "sıra olmaz heralde" demiştim ama uzunca bir sıranın olduğunu gördüm. Hani okuma oranımız düşüktü mis gibi okuyoruz işte. :D (Öznur Yıldırım imzası vardı. :p )

Standa girince Tardiş&Miss ilede iyi anlaşınca keyifli bir ortam oldu. Bu arada ikisi 23-24'ünde fuardalar mutlaka yanlarına uğrayın.

İlk gün @brandnewbooks, @journeytobook&nupelda, @sonkitapbukucuelo&def, @thecursedparadise, @thedarkestreader,@apollongüncesi,@blacknovel_, @kitapkaravanı, @kitapokuyanbirfangirl ile tanıştık, hepsi öyle tatliş insanlar ki! ilk günümüzü harika kıldılar! -ad yazma olayına neden giriştim bilmiyorum ama minnetimi belirtmek için yazmak istedim unuttuğum varsa özür diliyorum hepinizi çok çok sevdim!-

Fuarda ilk gün yoğunluktan YKY& İş Bankasına uğrayabildim.Birazda İthaki&Yabancı'ya. Ykyde indirim 3-4 tl arasında değişiyordu. 3 kitabı 22tl aldım. Bilinmeyen bir kadının mektubu 4,5 tlydi. 



İthakiye ise çok kısa bir an uğradım sırf BPTÇ posteri ve Gölge Şehri alabilmek için. Aslı Dağlı'nın ellerinden aldık kitabımızı bir de imza attı bizim için. :')

Fiyatı:22 tl


Lola benim favori kitaplarımdan olmuştu, o yüzden Isla'yı hemen kaptım. :') 
Fiyatı: 20tlydi galiba




Pazar sabahı fazlaca bir bacak ağrısıyla uyandım, kitap satıyosun ne kadar zor olabilirki diyebilirsiniz ama cidden zor. :D

Pazar günü cumartesiye göre daha bir yoğundu bir ara "neeeoluyo ya" modundaydım. Ama geçirdiğim en güzel gün, bugündü. Stantları gezme ve ordakilerle konuşma fırsatım oldu. Eren Abi, Bookiejar Selis,BaldanBeri Kübra, Galiffrey Kitapçısı İdil, Kitapların Lordu ve daha nicesiyle tanıştım. ^__^ Ayrıca o gün stantımızın yanından Öznur Yıldırım geçince ne olduğunu anlamasakta bir şeyler oldu ve toplu fotoğraf çekilmiş olduk. :D
Cidden o an çok garip ve komikti. :D



Pazar günü Pegasus'a yatırdım paramı. Aşşağıdaki güzellikler listemin en başındaydı zaten ^__^


Ayrıca sahaftanda kitap aldım, onlarıda buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Sahaflarla ilgili kısa bir şeyler yazmak istedim. :')

Ve son olarak, Pazartesi.

 Fuardan ayrılacağım için biraz mutsuzdum. Ne kadar 3 gün gibi kısa süre olsada o kadar alışmışım ki herkese. Ayrılırken biraz zor oldu. Ama iletişimi koparmamak adına numaralarımızı aldık! *---*

Stanttan ayrılmadan önce  listemde olan kitapları tamamladım. :')




En son uğradığımız stant Ephesus Yayınları oldu. Ollivander.books Serhat, Avalonkütüphanesi Filiz ve Kitapçı_kız Sibel ile konuştuk onlarada fuarda unutmadığım zamanlarda imzallattığım Küçük Prens'imi imzalattım. Onlarınkini okudukça gülüyorum. :D


Ehem. Benim için fuar böyleydi. Bu 3 günde yanıma birsürü kişi geldi bazıları çok heycanlıydı onları görünce gerçekten ne yapacağımı şaşırdım benide heycanlandırdılar. :'))) Sarıldıklarımız,fotoğraf çekildiklerimiz, muhabbet ettiklerimiz oldu. Bazılarıda ''AA SEN PATATESSİN" dedi ve başka bir şey demeden gitti. :D 
Açıkçası çok şaşırdım bir iki kişi gelir diyordum ama beklediğimden fazla kişi geldi yanıma. Harikaydı gerçekten, dev büyük mutlu oldum, eğer bunu okuyorsanız çok çok çok teşekkür ederim! hepiniz çok güzeldiniz! :')

Diğer fuarlarda görüşürüz! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder