MİM: YAK, YENİDEN YAZ, TEKRAR OKU



Merhaba. :') 

Vizelerdi, yurttu, eve dönüştü derken blogumu uzun bir süre bomboş bıraktım, yazılanları bile okuyamaz hale gelmiştim. Eslem'in blogundaki çok eğlenceli Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku  etkinliğini görünce geri dönüş için harika bir etkinlik dedim ve burdayım. :D

Kurallar

1.  Rastgele okumuş olduğun 3 kitap seç.
2. Seçtiğin kitaplardan hangisini yakacağına, yeniden yazacağına ve  tekrar okuyacağına karar ver.
3.  En az 3 tur tamamlayana kadar devam et.

Oda arkadaşıma 9 kitap seçtirdim ve bu kutuya yazıp attık. :D


3'er  3'er seçtirdim hadi başlayalım! :')


Tur #1



Yak: Trendeki kız

Gönül isterdiki hiç birini yakmayayım ama Trendeki Kız'ın türünde okunacak daha güzel kitaplar var bana göre.  Girişi sevmiştim ama ilerleyişte o kadar basitti ki kurgusu bitirince yorumlara, kapağa ve adına aldanmamam gerektiğini bir kere daha anladım.

Yeniden Yaz: Yabancı

Açıkcası yeniden yaz Yabancı için biçilmiş kaftan. :D Okurken eğlenmiştim ama bitirdiğimde konu çok güzel keşke bir daha derine girilerek yazılsa demiştim. Uzaylı Aelyx hakkında daha fazla bilgi alsak fena olmazdı.

Tekrar Oku: Çarpılma

Sevdiğim bir kitap ama bir daha okuma gibi bir planım yoktu. Bir gün kitapsız kalırsam neden olmasın. :D

Tur #2 




Yak: Uyumsuz

Üzgünüm ilk göz ağrım. :') Bitirdiğim 3. seriydi galiba Uyumsuz serisi. Uymsuz-Kuralsız-Yandaş arasında en sevdiğim kitapta Uyumsuz ama bu üçlü arasından adaya veda ediyor. :D


Yeniden Yaz: Postacı Kapıyı Çalmayacak

Hep sevdiğim kitaplar seçmiş arkadaşım gerçekten şuan çok zorlandım. :'g  Kitabın değiştirmek istediğim bir yeri yok ama sonlara doğru bir konudan dolayı kitap dahada uzun olsun istemiştim yeniden yazarsam daha uzun olurdu. :')

Tekrar Oku: Eksik Parça

Noah Shaw ile tanışan aşık oluyor. <3 Hem Mara'yı hem de Noah'ı seviyorum tabiki okurum. *---*

Tur #3


Yak: Kağıttan Kentler

Yeniden yazsamda olurdu ama kitaba çok sinirliyim veya John Green'e bilmiyorum. :D O yüzden yakıyorum. 

Yeniden Yaz:  Gölge ve Kemik

Karanlıklar Efendisi için bir daha yazılsın istiyorum. Bu karaktere hak ettiği değer verilsin arkadaşlar. :D Ve Malyen'den hiç hoşlanmıyorum yeniden yazsam onu yılan olarak yazardım. Güle güle Malyen.

Tekrar Oku: Efsane

Geçen ay Şampiyon'u bitirmiştim ve seri en sevdiğim seriler arasına girdi. Day Wing&June İparis için bir kere daha okurum. :'')

🌼


Eslem'in bloguna girip onun seçimlerine bakın ve eksik yazmış olma ihtimalime karşı kuralları bir de ondan okuyun. *-*  -----> Periodiclibrary

 Eğlenceli etkinliğe ben de Şiirsel Hisler'i ve Atlantisin Kızı'nı davet ediyorum. :') İyi Günler! 

2 yorum:

  1. Gölge ve Kemik'in yeniden yazılmış hali gelince bir kopya da ben istiyorum mutlaka *-* Malyensiz hava sahası<3
    Katıldığın için çok tişkürler :')))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar notu olarak,yeniden yazma etkinligiyle bana bu firsati veren periodiclibrary'e teskürler yazarim girisede. :D

      Sil